REKRUTACJA do Bursy Szkolnej w Miechowie Rok szkolny 2024/2025 Materiały do pobrania: Zasady i terminy postępowania rekrutacyjnego do Bursy Szkolnej w Miechowie na rok szkolny 2024/2025Załącznik nr 1 Deklaracja o kontynuowaniu pobytu w Bursie Szkolnej w Miechowie w roku szkolnym 2024/2025Załącznik nr 2 Wniosek o przyjęcie kandydata niepełnoletniego do Bursy Szkolnej w MiechowieZałącznik nr 3 Wniosek o przyjęcie kandydata pełnoletniego do Bursy Szkolnej w MiechowieZałącznik nr 4 Oświadczenie – rodzina wielodzietnaZałącznik nr 5 Oświadczenie – rodzic samotnie wychowujący dzieckoZałącznik nr 6 Oświadczenie – odległość od miejsca zamieszkaniaZałącznik nr 7 Oświadczenie – nieprzekraczanie kryterium dochodowegoZałącznik nr 8 Oświadczenie o przebywaniu rodzeństwa w Bursie SzkolnejZałącznik nr 9 Klauzula RODOZałącznik nr 10 Zgłoszenie pobytu czasowego dziecka (zameldowanie tymczasowe) Wypełnione dokumenty należy składać: Listownie na adres:Bursa Szkolna w Miechowieul. Sienkiewicza 27A32-200 MiechówOsobiście do skrzynki pocztowej usytuowanej przy wejściu do Bursy lub w sekretariacie.Skan dokumentu przesłać elektronicznie na adres e-mail: bursa@bursa.miechow.pl